Minyak Dagu 10ml

(7 customer reviews)

RM1,240.00

  • Memikat Hati Kekasih
  • Menundukan Wanita Dan Lelaki
  • Mengunci Nafsu Pasangan
  • Berjaya Dalam Cinta & Kehidupan
  • Tiada Pantang Larang Tiada Kesan Sampingan Pada Anda Atau Pasangan (Perjanjian Antara Jin Dengan Bomoh, BUKAN ANDA)
  • Dijamin Mujarab, Kesan Pantas
  • Calit Pada Gambar Pun Berkesan

Minyak dagu ini diperbuat oleh bomoh Siam yang duduk di Kedah. Minyak dagu bukan minyak pengasih, minyak senyonyong, ia betul-betul ampuh kesan seawal 6 jam.

Cara gunanya: Calit 2 titik minyak dagu pada gambar pasangan atau terus pada kulit pasangan.

Jangan terpedaya dengan minyak dagu palsu yang dijual dengan harga murah. Minyak dagu asli memang MAHAL kerana proses pembuatan minyak dagu rumit – ia mengambil masa berbulan-bulan untuk menghasilkan sebotol minyak dagu asli. Bahan yang digunakan untuk membuat minyak dagu sukar dicari. Minyak dagu yang dijual di bawah RM1000 ADALAH PALSU!

*** PERHATIAN: PERCUMA 1X BOTOL XTRA KALAU ANDA POSKAN TESTIMONI BERSERTA GAMBAR MINYAK DAGU ANDA.***

Sila buat tempahan melalui WhatsApp.

7 reviews for Minyak Dagu 10ml

  1. Siti Khatijah

    Salam tuan, tuan apa khabar, terkejut sy tuan dia ajak jumpa dan dia ckp dia masih sayang pada sy. Sgt bpuas hati, terima kasih tuan.

  2. Shantini T

    Hi encik, selepas guna minyak dagu ni saya nampak perubahan, dari segi rezeki bertambah baik. saya rasa bertambah keyakinan diri. orang suka nk berkawan.

  3. Khairul Amir

    Minyak dagu tu berhasil sangat tuan. Org yg jarang bertegur skrg dah mula bertegur dgn saya,izin dan rahmat Allah jodoh makin dekat.

  4. Samsul Adam

    Alhamdulillah, layanan isteri terhadap sy makin baik tuan. kat tempat kerja layanan bos sy rse lebih positif. terima kasih banyak banyak tuan.

  5. Nurul Aini

    Sy nk ucap trm ksh byk2. dah 2 hari sy guna minyak dagu tuan, dia sendiri rajin call sy, dulu msj pun jarang.

  6. Mohd Hasan

    Salam tuan. nak ckp setakat seminggu guna dah ada kesan positif yg sy nampak. sy dah diterima bekerja, sebelum ni banyak kerja sy minta tak dapat.

  7. Jaafar Bin Abdul Karim

    Terima kasih tuan, nampak sikit perubahan dari segi member kerja semua senyum2. Alhamdulillah kerja pun dah semakin senang sbb orang jahat dah berkurangan.

  8. Mat Khairul

    Alhamdulillah, dari segi rezeki tu ok, isteri pun dah kembali kpd sy.

Add a review